luni, 3 iunie 2013

încă















Și îți mai scriu, iubire, îți mai scriu
din orizonturi fără niciun nume,
dintr-un regat de geruri și de brume,
unde domnesc peste un  vast pustiu.

Și am cu mine hărți, înscrisuri , semne
și o armată-ntreagă de cuvinte,
nimic din toate nu te ține minte...
Doar mâinile nu te-au uitat. Pesemne

au ele-un fel anume de-a străbate
păienjenișuri de-ntrebări absurde
și te aduc aproape de niciunde
în jocul meu cu jucării stricate.

Aproape-s aripi, fără cuib și cer,
și în neștire-și duc închipuirea
prin frigul care-mi bântuie iubirea
captivă-n turnul unui timp stingher.

Dar îți mai scriu iubire, îți mai scriu,
cu mâini de aripi mirosind a tine,
din vastul meu imperiu de ruine,
să-ți amintesc că încă te mai știu!

5 comentarii:

  1. Mai scrie-mi iar pe albele petale
    de crini care tresar in asfintit
    dar nu cu vorbe care au ranit
    ci cu cerneala lacrimilor tale...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scrisori de dor înăbușite-n plâns
      la care nu aștept niciun răspuns...
      și rostul lumii n-are niciun rost
      e-atât de frig și ce a fost a fost!

      Ștergere
    2. dar vezi, acum nimic nu mai revine
      cand uiti de toti, dar mai ales de mine,
      cand plang ranite frunze pe la porti
      ne joaca timpul sufletul la sorti...

      Ștergere
    3. și viața ca un carusel stricat
      învârte-n noi lumină și păcat
      și cine știe cine, într-o zi,
      scrisorile ce-am fost le va citi...

      Ștergere
  2. sunt alte timpuri,nu mai vin scrisori
    sa ne aduca-ai dragostei fiori,
    de toate astazi am ramas straini
    cand cresc in noi atatea crunte vini...

    RăspundețiȘtergere