luni, 1 iulie 2013

remake

miroase-a poveste cu noi amândoi 
aprinde-ți în tihnă țigara de foi
și fă rotocoale cum numai tu știi
și umple odaia cu crini străvezii

arome suave  de ceai și tăcere
prin aerul tandru lumină de miere
apoi așteptarea a tot, a nimic
și mâinile tale, o carte, un plic...

fereastra deschisă , pervazul cu flori
străini și apatici câțiva trecători
vom pune cd-ul mai vechi cu bruel
și lumea va fi pentr-o clipă la fel

ca-n vremea când totul cu noi începea
umblam fără umbre, vânam câte-o stea
și ochii doar ochii de-ajuns ne erau
iubirile toate prin noi respirau

e-aceeași odaie cu crini străvezii
miroase-a poveste, a ceai...și nu știi



5 comentarii:


  1. miroase a toamna si stii ca mi-e greu
    cand tu esti departe si eu nu sunt eu,
    cand crinii iubirii cu totii-au pierit
    si sufletul plange sub ram desfrunzit

    lumina se scurge in ritm interzis
    departe de tot ce e viu… si ni-i scris
    sa fim asteptare, nimic mai apoi,
    nici plopii de taina, nici noi amandoi,

    ce flori sa mai rada in straniul decor
    cand vantul le smulge petalele-n zbor,
    cand visu-mpotriva se-ntoarce rebel
    nici lumea nu poate sa fie la fel

    ca-n vremea cand totul cu noi incepea…
    acum e povara si-atata de grea
    imi pare secunda de dor nestiut
    in care, in taina, iubiri au crescut

    prin lanul albastru cu mii papadii,
    e toamna iubire?...nu stiu, nici nu stii…



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. și viața-i un drum între-o toamnă și alta
      viclean trece timpul, pe chipuri cu dalta
      crestează tristețe și zâmbete-amare
      iubirea rămâne-o adâncă mirare

      pe care-o mai știm și pe care-o mai vrem-
      e rugă înfrântă de-un tainic blestem
      prin porii de spaimă ai zilei ce vine
      mă soarbe lumina, mă leagă de tine

      cu fumul albastru-al odăii de ieri
      în care-nvățam cum să uit, cum să speri
      și uite, e cinci și miroase a ceai
      cu vorbele tale cândva-l îndulceai

      deși peste toate, mai dulci decât mierea
      mi-erau chipul tău și-ntreagă tăcerea

      Ștergere
  2. fara cuvinte...
    minunata poezia ta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti un veritabil Prometeu al cuvantului !
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere