luni, 16 iulie 2012

















și mere obosite, rând pe rând,
cădeau în iarba fiecărui gând
și se lăsau mușcate înadins
să tulbure banalul paradis
îngenuncheau neliniștile-n noi
cu mierea ochilor trecută-n ploi
și mirosea a vară și-a păcat
umbla prin noi un dor nevindecat
de grâu răscopt, de maci și de neghină -
eu fără rost tu fără nicio vină
și stelele crăpau de-atâta cer
ne decojeam de umbră și mister
nici nopți de-ajuns, nici mâini care să știe
să ne-nvelească-n îngeri de hârtie
aveam doar timp și doldora de el
ne trimiteam toți fluturii-n măcel...
de-atunci doar frigul ne mai ține-n frâu -
măr fără mere, câmpuri fără grâu...

7 comentarii:

  1. ..ci doar pustiuri fara de lumina
    mereu impovarati de-a noastra vina
    de a uita de bine si de noi
    cu stropi pe gene,-n suflete cu ploi
    iar inima ce poarta insutit
    tristetea unui mar ce n-a `nflorit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cădeau din noi spre dimineață flori
      și miroseam a proaspete ninsori
      în urma noastră se făcea tăcere
      și timpul iar ne ispitea cu mere
      răscrucea unui drum ne-a rătăcit-
      sărman adam și-o umbră de lilith...

      Ștergere
  2. ne-am ratacit si clipele haine,
    o cale tie, una pentru mine
    mai pregateau in dusmania lor
    si ne-mparteau in clipe un decor
    ce nu ne mai voia...si s-a sfarsit
    de-acum ...visari si ...satul parasit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. când satul cel visat ai să-l găsești
      prin fluturi și prin ploi trimite-mi vești
      și vindecată-atunci de întristare
      am să-și trimit și eu răspuns...pe mare
      cu-o barcă de hârtie- gândul meu
      cel mai curat și straniu curcubeu

      Ștergere
  3. de pe acum as vrea sa-ti multumesc
    si pentru gandul bun ce il gasesc
    in versul tau si-n toata marea ta,
    dar intristarea nu ma va lasa
    si nici nu stiu de ma voi regasi
    in satul meu cu ulite pustii...

    RăspundețiȘtergere