vineri, 6 iulie 2012

















acum cicoarea împrejur de tine
ca un halo al fostelor iubiri
îți seacă-n gând și ultima fântână
și nici măcar nu știi să te mai mai miri

incendii reci-zăpezi îndrăgostite
ne-amenință cu albul lor nătâng
și-n spaimele de la sfârșit de lume
se-aud în noi fântânile cum plâng

și nu-mi aduc și nu-ți aduci aminte
de nicio vară ce ne-a străbătut-
albastră-arsură-n câmpuri de cicoare
și ți-am secat în gând și mi-ai trecut

Mirela Atudorei - Fântâni

Asculta mai multe audio diverse

Un comentariu:

  1. ...si ti-am trecut demult, ca o parere
    un gand uitat pierit in alte zari,
    acum doar deznadejdea imi mai cere
    tribut de plangeri din albastre mari
    dar nu-i pot da nimic, secat izvorul
    si-ncet ma sting uitat, eu muritorul...

    RăspundețiȘtergere