luni, 27 ianuarie 2014

alte ninsori


Ce mai faci? Unde ești sunt și-acolo ninsori
care cresc nefiresc pân-aproape de nori?
Sub povara lor albă te mai vindeci de timp,
cu aceleași cuvinte de iubire faci schimb?

Ce mai faci? Care ,,ea" te oprește din drum
și te-atinge pe umeri cu-al iubirilor scrum?
Te mai ține în brațe ca o umbră cuminte
când nălucile iernii ți se-aruncă-nainte?

Ce mai faci? Care mâini de tristețe te șterg,
ne-nțeles când închizi al neliniștii cerc?
Prin  lumina de ieri mai păstrezi neatins
un castel de iluzii peste care n-a nins

nicio iarnă vrăjmașă, niciun înger măcar,
numai noi- călători prin destinul bizar?
Și aproape-am ajuns reci morminte de flori...
Ce mai faci? Unde ești?  Sunt și-acolo ninsori? 

2 comentarii:

  1. Ce mai fac? Nici nu stiu… ma intreb deseori
    de mai sunt inca viu sau albastre ninsori
    au cazut tremurand peste mine de-un veac
    ca nu pot sa gasesc iar tristetii un leac…

    Ce mai fac? Nici nu stiu…doar astept in zadar
    un cuvant nerostit, sau un clopot amar
    sa mai bata-n amurg singuratic, stingher,
    poate-asa voi gasi calea mea inspre cer…

    Ce mai fac? Nici nu stiu…mangaieri nu astept
    drumul meu, ratacit, nici nu stiu de-a fost drept
    sau carare spre-abis, cand nelinisti mai dor,
    poate numai plecari spre uitatul decor…

    Eu nu stiu ce mai fac, doar atat ca mi-e greu
    Si ninsorile sunt toate-n sufletul meu…

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și abia pâlpâind, între două ninsori,
      rătăcim drumul drept- vinovați trecători.
      Dacă mâinile tale mângâieri nu mai știu,
      e un semn că-n iubire e de-acum prea târziu.

      Și de toate mă vindec dar de tine întâi,
      în siberii de suflet n-are rost să rămâi.
      Ca și cum nu te-aș ști, ca și cum m-ai uitat,
      vom străbate, străini, albul iernii regat

      până când obosiți în lăsatul de zori
      vom sfârși prin a fi și noi două ninsori.

      Ștergere