miercuri, 27 februarie 2013

când toate-s de tot vinovate
eu sunt vinovată mai mult-
neliniști adânc strecurate
în sufletul tău nevândut

nici raiului plin de verdeață
(banal ca și merele lui)
nici spaimei ce oameni îngheață
și vise agață în cui

presimt risipiri de magnolii
cu sângele crud și zglobiu
țâșnind de sub albe lințolii
o clipă curată să-ți fiu

pândind pe la colțuri lumina
bezmetică-n drum am să-i ies
să-mi spele tristețea și vina
că-n toate greșit am ales

sub zodii grăbindu-și sorocul
-ruine de "da" și de "nu"-
țintim fantomatic norocul
și totuși noroc mi-ai fost tu!

5 comentarii:

  1. Minunata
    Acum nu mai am replica !
    Gand bun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu, cel mai mare, super replicar
      așa ușor, cum văd, te dai bătut?
      Păi eu am scris aicea în zadar,
      Măi Mircea, asta-i de neconceput!!!

      Ștergere
  2. Daca-i asa mai zabovesc un pic
    atata doar cat pot sa ma...replic,
    si fiindca este treaba pentru doi
    ramai si tu ca sa...concepem noi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deci așadar, cum văd și va să zică
      te-am provocat și gata o replică(!)
      dar zic ca să concepem separat,
      nu de-alta, dar așa-i mai...indicat

      Ștergere
  3. pai cine oare azi ne poate zice
    cine acum mai poa`sa se...replice,
    ce-i indicat sa faci, ce nu e...
    astept o...directiva de la UE...

    RăspundețiȘtergere