luni, 18 iunie 2012

spre tine, fluturi



hei,iubire,
se-apropie iar fluturarea
luminii prin praful din noi,
cu gust de neliniști amare
stârnind anotimpuri de ploi

hei, iubire
cu umerii arși de văpaie
trec jertfe de maci către cer
și-mi crești într-un lan de secară-
al verii vândut temnicer.

hei, iubire,
ce jocuri de taină mai știe
al mâinilor tale miros-
tăișul sărat al tristeții
senin împlântat pân' la os?

hei, iubire,
e iunie, toamna te-ajunge,
e luna, e ziua, e ora...
zadarnic, uitarea nu vine
deși te împart tuturora.

și-ți cer, hei, iubire, doar semnul
ce iadul în rai l-ar preface
sau (lasă) trimite-mi finalul
cu fluturii toți prinși în ace!

3 comentarii:

  1. finalul va fi prea cumplit
    si chiar de mi-l ceri nu-l trimit,
    il tin prizonier doar la mine
    iar tu sa ai clipe senine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. octombrie cald și de miere
      toți fluturii, aprig, mi-i cere
      îi număr, am unul în plus
      prin care-ți trimit un surâs
      atinsă e iarba de brume
      hei, Mircea, ce toamnă-i pe lume!

      Ștergere
  2. o toamna frumoasa vezi bine
    cu flori si cu zile senine,
    nu-s viscole-amare nici ploi,
    dar, vai, cata iarna in noi...

    RăspundețiȘtergere